Felanmälan

För fel och problem inne i lägenheten

Kontakta SBC (Sveriges Bostadsrättscentrum AB):
Mail: kundtjanst@sbc.se
Tel: 0771-722 722
Web: www.sbc.se/felanmalan

Information som behövs vid felanmälan via mail eller telefon är:
- Förening: BRF Kallblodet (9971).
- Vilket hus det är: E3, E4, E5 eller garaget.
- Vilken adress: Åby Allé 25, 27 eller 29.

Tänk på att garantitiden för våra hus har löpt ut. För avhjälpande av serviceuppdrag i lägenhet som faller under bostadsrättsinnehavarens ansvar debiteras beställaren.

Fel på allmänna ytor/platser

Det finns kontaktuppgifter för felanmälan i föreningens trapphus. Till exempel är det Esplanad som har hand om fastighetsskötseln via SBC (Sveriges Bostadsrättscentrum AB).

Övriga frågor:
Kontakta styrelsen:
Mail: styrelsen@kallblodet.se

Problem med TV-basutbud eller internet

Medlemmar ska anmäla problem med internet och tv till leverantören av dessa tjänster.

Frågor angående dina tjänster görs genom att kontakta Telias kundtjänst:
Tel: 90 200
Web: www.telia.se

Problem med hiss

Kontakta Kone:
Mail: khs_kundservice@kone.com
Tel: 0771-50 00 00